Torsdag 23/12 -10

Jaa det är ganska många som säger att de inte känner av någon
julkännsla och det gör inte jag heller. Bara varit massa bråk och
joll så man får inte den kärleken och mysheten som julen
brukar ge en.

Men igår så drog jag och Emma M ner på tranan en sväng och dansa
lite iaf :) Skönt att hitta på någonting för denna vecka har varit
sjukt seg och tråkig tycker jag. Fast igår va den verkligen livad :)

Nyss ätit lite frukost, va så sjukt hungrig så jag spydde nästan när jag
käkade Hmm..? Sjukt eller vad? haha Ska väl bara slappa antar jag
ända fram tills det blir bingolotto. Trodde vi skulle spela tillsammans
och öppna lite julklappar och så men verkar inte så.. Jag har iaf
frågat. Sen skulle jag vilja simma å ju.. Men blir inte av det heller
antar jag så. MEn ajaa..

Ha en bra dag :D shulululu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0