Torsdag 2/12 -10

Från att måndagen va helt perfekt då jag verkligen såg på din blick att du
hade känslor för mig och verkligen visade att du kan vara go och omtänksam.
Till att tisdagen vart sämre men ändå helt okej..
och igår vart det skit dåligt igen.. Total sket i mig så man får må dåligt
men det skiter du väl i? du mår väl bra ändå. Vore bra om du kunde lyssna
på mig någongång ist för att stänga av och lyssna på ditt ego. Helt seriöst.
-------

Vart träning själv igår iaf, sen så åkte jag hem och duschade sen hängde
jag på Mats och handla sen gick jag hem till Rebecca så snacka vi lite och så
sen åkte vi iväg till tranan och käkade. Efter det så åkte vi runt lite och härja sen
hem och kollade på en film och därefter vart det till att sussa. Mycket trevligt.
------

Idag ska jag kanske träna? Sen ska jag iväg och träffa min jobbc sen iväg
på spelkväll :) trevligt de å :D hehe

Om någonting blir jobbigt kan man inte bara stänga av.. Så gör 5 åringar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0