Söndag 5/12 -10

Gårdagen vart skit rolig trotts jag trodde det skulle vara mindre roligt
när man va på fest nykter. Men fan de var riktigt roligt :) Kom till Emma
vid halv 6? åkte därifrån runt halv 12? då de började bli för fulla så de vart jobbigt
att stanna :P hahah

Har för många tankar och funderingar, för många frågor men inga svar.
För mycke som gör mig missnöjd.. Mår skit med andra ord! förvirrad och jävlig.

I morgon blir det jobbgaranti sak sen träffa jobbc och på eftermiddagen/kvällen
blir det efterlängtande palten :D FAN va JÄVLA GÖTT :D mumms... nam nam

Antingen är jag uttorkad eller så har jag sovit med munnen öppen hela natten
eller så håller jag på och blir sjuk.. :/

Jag kan inte göra allt.. har knappt någon ork kvar.

Jäla populär man va idag då såhär en söndag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0