Onsdag 29/12 -10

Va så sjukt trött igår men åkte till Rebecca efter frukosten iaf.
Spelade lite tv spel och umgicks bara. Sen kom Mats och hämtade
mig så åkte vi till Valbo för han skulle kolla på en säng. Tror han
hittade en han vill ha nu. Sen vart det handla lite och hopp i sängen
för fan va trötta vi va..

Inatt har jag iaf kunnat andas med näsan så har sovit toppen :D
Har nyss invigt min nya morgonrock så ska väl fixa lite med
tvätten bara sen ska jag åka hem och duscha och så.. Sen försöka
hitta på nå kanske? Ska köpa bingolotter iaf tills i morgon för nu
ska jag vinna punkt slut. Skit samma om det bara är en ny lott
så ska jag vinna :D hahah

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0