Onsdag 29/12 -10 Update


Sitter och väntar på att få åka och äta.
Sjukt hungrig nu.. Knappt gjort någon
nytta alls i dag heller. Kasta i tvätten
hos Mats iaf sen så fixa jag med disken.
Sen har jag ju duschat oxå såklart. Typ
de är väl det enda.. Bara 1 timme kvar
till  jag får maaaat eller de tar väl 1.5
timme säkert. Ska man chansa att äta
nån macka nu så länge eller? Hmm..

Imorgon ska jag klippa mig :D Tack syster! (L)

Justeja.. Varför orkar folk lägga energi på saker som
hände för längesedan? Sånt höll jag oxå på med när
jag gick i 7-9an. Men men.. Jag bryr mig inte iaf
jag fattar bara inte att man orkar lägga energi på
såna saker. Jag har iaf gått vidare från det dära
bråket.. men men.. Livet går vidare :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Skiitfina ögon!

2011-01-04 @ 22:26:15
URL: http://latinflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0