Onsdag 1/12 -10

"Om jag gör 1 sak och du 10 saker. Vem har gjort mest fel då? Jo jag."
Om jag skriver här nu att jag har klamydia så kommer "spionen" kanske
skriva det till Mats "Mats vet du? Sanne skrev på sin blogg att hon hade klamydia
sen tog hon bort det" löjligt. Men men.. Vart en bra dag igår ändå trots de lilla
som vart så stort. Onödigt iaf. Men det vart väl bra tillslut tycker jag iaf :D
så spionen misslyckades med att förstöra. hahaha Rebecca och jag har ju
fina spioner vi. hahaha men men.. sak samma..

Väntar på att mamma ska ha donat klart så jag kan ta och få bli blondare ;)
Sen blir det träning klockan 4a och sen ikväll blir det kanske käk på tranan?

Skriver vad jag vill när jag vill.. Denna blogg är för mig..

Hej dårå :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha ja lite kul är de å.. Ja ikväll blire käk!

2010-12-01 @ 16:24:05
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0