Måndag 6/12-10 Update

Det är konstigt hur ord bara kan vara ord.. Skönt med ett avslut iaf.
Fast jag kommer ha svårt med att hålla mig borta. För starka känslor.
Men mer kan jag inte bli sårad, du kan inte ge dig in helhjärtat för mig heller
och jag orkar kanske inte ge det en till chans ? Iaf inte om jag inte får veta att
det är upp till 100%. Men jag vet att det kommer aldrig att ske för då skulle
du ha gjort det innan ist för att hålla på som du gjort.
---
Fortfarande as mätt sen palten idag. Men fuck vad gott det var :)
Det verkligen Kn***a i munnen. nam nam.. Finns nog inte så mycke
mer att uppdatera nu känner jag? Inge friskare heller iaf, kanske lite
i halsen dock men fortfarande väldigt hängig :/

Hej hej..

Justeja.. Fick ju en tidig julklapp av Rebecca igår oxå  :) Lyckligast är ju jag :D haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0