Måndag 20/12 -10

Jag har iaf haft en as bra helg ja :D fast det fanns nå negativa saker så
fanns det ännu mera positiva saker så :) Hoppas detta är verklighet iaf.
Att inte allt är en fet lögn för fan vad jag skulle vara ledsen då.
I lördags så vart det massor med mys sen vart det en sväng på 2 olika
fester sen gjorde Emma en mild makeover på mig så drog vi ner på
tranan och kollade på Lillasyster, FAN jag hade velat se hela showen jag ju.
Men jag är nöjd över det jag fick höra iaf :) Sen igår vart det massor med
mys oxå, en sväng på donken sen vart det faktiskt spelande av bingolotto.
Sanne vann ju ingenting som vanligt.. Hmm.. Har tvättat lite och så nu iaf
men ska strax åka hem och duscha och så. Inga planer över vad jag ska
hitta på idag men sånt visar ju sig alltid.

Jag är mer än nöjd just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0