Måndag 13/12 -10

Jag förstår inte varför alla dessa lögner och allt du döljer ska finnas?
Sen förstår jag inte om jag skriver till en person eller lägger upp en bild
på en person ska den personen gå och "skvallra" till Mats när han inte har nå
alls med det att göra. Så jävla löjligt och fegt. Bättre folk skvallrar till mig vafan
han håller på med ist. Näe men man ska väl skydda boven såklart.

Jag hade det iaf bra i Lördags, roligt på julbordet :) Sen hade jag roligt
efter oxå då såklart. hehe Igår vart det mys för fulla muggar men idag
känns det som allt var en bluff bara.. att man är tillbaka till att känna
sig lurad och allt de dära.. Så less på att vara ledsen.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar på kommentaren: Näää :)

2010-12-13 @ 14:25:28
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0