Lördag 4/12 -10

Får ju inte skriva av mig längre på min egna blogg om hur jag känner
och så.. får bli när jag drar på med lösen då. Inte en enda som är sugen på
att få lösen alltså? Ingen som skrivit nå iaf e. hahah Så ska bara skriva vad
jag ska göra idag och så. Får hålla allt annat inom mig då.!
------
Idag ska jag på fest hemma hos Emma då. :) Innan det blire väl bara slapp hemma
antar jag. :) hehe skulle kanske egentligen varit iväg och träna men äääh.. ändå
aldrig nån som kan hänga på och är inte så roligt att träna själv så.

Igår va jag med Verran iaf. Jätte mysigt och trevligt var det tycker jag iaf :)
Verkligen räddade min Fredag :) hehe Thaaank you :D

Får räcka för idag då.. shulululu..


Är väl inte så konstigt att man inte kan lita på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0