Fredag 24/12 -10

Ja vad säger man? Jo God jul :) hehe
Nyss duschat och öppnat lite julklappar.
Ska slappa lite nu fram tills man ska göra
sig i ordning och åka iväg till moster för att
fira julafton där. :)
---
Spelade bingolotto igår, jag vann ju inte nå alls
som vanligt men men.. Klädde den fina granen
och öppnade lite julklappar. HAHAHAHA
typ fulaste granen ever..
 
Men jag är nöjd att jag fick ha en ens så.. :)

Kom igen nu julkänsla kom hit.!!

Justeja.. pratade med Jesper igår å.. Fan va kul
att du har kommit hem nu igen :D Men snart
så flyttar du till Uppsala. Hur snällt är det då?
Kanske blir flytt för mig med :) Huddik eller Sundsvall?
Kanske Gävle? Förmodligen blir det inget av de men
om jag får jobb där jag sökt så blire nog flytt :)
Både spännande och inte spännande.. haha

Slut snackat nu :) Hajj då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0