Fredag 17/12 -10

Tycker verkligen inte om de hemska marddrömmarna jag har om nätterna :/
Fan undrar om de kan stämma? kan det vara så? isf FAN!! fattar inte
varför jag måste ha såna drömar. Inge roligt alls.

Fick räkning på telenor igår så FAN kommer bli ännu fattigare nu :/
jag som trodde jag skulle kunna köpa nån julklapp iaf men nu ser det
riktigt mörkt ut kan jag lova. Aldrig varit såhär fattig tror ja :/ Hmm..
Hoppas på att 2011 kommer få en bra start iaf för det fick 2010 iaf :)
Nykär,massor med jobb och livet rullade på. 2010 hade verkligen
en as fin start. Hoppas innerligt att 2011 kommer ge mig mer..

Ska ner på stan med Verran efter lunch så får se om jag kanske
smyger med en julklapp fast jag inte borde köpa nån. Men vafan..
man måste ju ge julklappar.. Sen vet jag inte alls vad som händer
ikväll och i helgen e? skulle varit mysigt att åka iväg till fasters stuga
men får väl se :) hehe förmodligen blire väl en lugn hemma helg fast
det vill jag ju inte :( som sagt. får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0