Måndag 2/8 -10

Inte skrivit på ett bra tag nu e. Inte haft internet eller lust så då blir det svårt att publicera ett inlägg. haha
--------------------
Vill bara skriva lite att jag är less på Bollnäs, fyfan. Och på alla människor (inte alla, bokstavligt). Tycker det är så sjukt bara allt, vet inte vart jag ska börja bara. Rykten flyger hit och dit, och alla verkar fan ha flippat helt. Kan inte få ut det jag vill ha sagt i ord men är bara allmänt less på Bollnäs. Nu är jag lite extra less oxå för att jag vet inte hur jag ska få dagarna att gå, har inge jobb för tillfället så. Hoppas jag kommer till en nedförbacke snart iaf :)
-------------------
Ska sluta gnälla nu för jag skriver ändå inge vettigt, haha.
Tjo hej, kanske blir fler inlägg nu i framtiden :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0