Torsdag 22/4-10

Oj har det redan nästan gått 1 vecka sen jag skrev sist? fan va tiden bara springer iväg.
Jaa.. nu ska vi se här vad jag minns :) i helgen vart det lite drama, skratt och gråt iaf.
Sen så har jag jobbat i veckan då, lekt med kusinerna och jesper, slappat och så bara :)

I morgon blire jobb sen kanske man ska med Rebecca till en fest och hänga där :) får se hur
det blir. Sen hade man velat gå på hoffmaestro på Lördag då men det blir väl förmodligen inte
av :(

Jag ställde frågan : "Hur mår man om man känner sig oälskad av någon man älskar?"

Kommentarer
Postat av: Sanne Karismaa

Vi älskar dig i alla fall

2010-04-24 @ 10:40:38
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0