Torsdag 10/9

Hej Hej.
Har sovit illa inatt eller så, har svin ont i ryggen :(
Men vafaan.. är ju fint väder idag ju :) hahaha så
glad ska man vara ändå tycker jag.
Just nu sitter jag i soffan vid datorn och lyssnar
på allt väsen Erik har för sig med sitt spel (Rock Band).
Ska kanske ut på en liten promenix sen, får se hur
det blir. Man måste börja röra på sig lite nu när
man har gått upp i vikt.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS Ellinor ringer i morgon eller nästa
vecka och säger att jag ska jobba. Vill och behöver verkligen
pengar. Längtar tills brudarna och jag ska iväg till Stockholm
och bo på hotell. Har aldrig varit med dem förr på deras
roliga trippar men nu jävlar  :) hahah
Puss hej
Btw. Igår på Idol, oj oj oj.. de som kom in med guitar hero
guitarr. FYFAN va kul det var. hahaha höll på att dö jag.
hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0