Tisdag 22/9

Jobbdag 1 Avklarat.
Orkade inte alls skriva när jag kom hem igår
så skriver om hur det gick på arbetet igår kväll
nu istället.
Allt rullade på jätte bra fram tills halv 11 då vi
fick idén att göra det bättre för oss som stod
och packade. Vi fickade det, sen la vi ner små
lådor i de stora lådorna. När vi var klara med det
skulle  vi börja jobba igen och då såg Anderas
och Arvid att det va nå fel på en sak som jag
absolut inte kan förklara. Så vi fick gå igenom
mer än 36 stora lådor där det låg 6 små lådor
i varje så..men skit samma hur många det va
de va många iaf. Så vi fick iaf gå igenom alla
de lådorna och felet hade varit mellan 22.05-22.27
så det va bara att kolla efter det då..

Nu sitter jag iaf i soffan, vid datorn. Har ont i huvudet
som satan. Igår när jag kom hem och skulle lägga mig
i sängen så kände jag hur jävlands ont i ryggen jag hade.
Men iaf.. Nu ska jag iväg och köpa snus och så.
Puss hej


Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Vill också lära mig :)

2009-09-22 @ 12:28:22
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0