Tisdag 15/9

Jobbdag 2 Avklarad!
Oj oj oj.. Kom till jobbet i stora hopp
om att det skulle hända nå iaf idag.
MEN NEJ NEJ!! Maskinen som vi
ska vara vid började lite smått att fungera
när vi skulle åka hem. Så jävla typiskt.
Visst är man lat och vill bara sitta men
tiden går så sakta om man gör så + att
man blir så himla trött.

 Ps. lite gamal bild.
Är iaf hemma nu puuh.. Är så slut.
Ska kanske kanske kanske ner på
stan med Erik. Vet inte om jag orkar.
Orkar gör jag om man får nå av han :D
Han har ju trots allt fått lön idag så,
tycker att jag förtjänar nå fint :D
Step brother, svin värd film. Garva
som satan jag. Observe and Report,
oxå en bra film. Oväntade saker hände
i den filmen. :P hahah Näe nu blir
Sannes status Chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0