Söndag 20/9

Godmorgon.
Klockan är 11.01 och jag har precis klivit upp.
Mysbyxorna jag fick av Erik igår är sönder.
Så måste in och lämna in dem i morgon eller så.
Idag är det Söndag ja, och jag har lovat mamma
att städa mina två rum så hoppas Erik kommer
och hjälper till för han har stökat ner mer än mig.
Ska jobba i morgon iaf eller jaa, hela veckan.
Ska jobba kväll så då jobbar jag till Torsdag bara.
Arbetstiderna är 15.10-00.00 eller så. Beror på om
vi jobbar in raster eller inte det. Men jaaa..
Over and out.


Drömmde en sjuk dröm inatt.
Drömmde att hon (flickan på bilden)
va gravid och hon visste inte vem pappan
var heller. Jag ville oxå bli med barn.
Det var nån slags parad inne i stan
och hon skulle föda den kvällen.
Jag fattade inte hur hon kunde föda
nu när hennes mage inte var nå stor alls.
Men vi sprang iaf till ett ställe och
där födde hon iaf. hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0