Söndag 13/9

Hej Hej Hej Heeeej..
Som ni kanske ser har jag en ny
design. Vad tycks? :) Fick hjälp
av en tjej som heter Elin. Tackar för det :P

Just nu sitter iaf jag och försöker ha lite kul.
Försöker att inte alls tänka på att jag ska
jobba till veckan. VILL INTE JOBBA, eller jo
klart jag vill, för jag får ju pengar men näe
tråkigt tycker jag :( Vet inte alls vem jag
ska jobba med heller men hoppas det
blir Malin eller Emma.

Ska nog kolla på Stepbrothers strax.
Den verkade bra iaf. Thage springer
omkring som en idiot och ska visa
sitt "tiina been" haha (fina ben)
Erik sitter och spelar NHL och jag
jaa.. Gör inte så mycke alls. vill bara sova och
spola fram tiden tills på fredag klockan 16.00
för då är man hemma och har jobbat klart
och jaa.. då kan man njuta :D

Ska kila nu. :P Puss hej

Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Varsågod =)

2009-09-13 @ 22:09:37
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0