Onsdag 30/9 Update

puuh.. äntligen hemma säger jag bara.
för det första va det drygt att åka
för det andra så var det svin kallt
för det tredje så handlade det bara om hästar.
Men kul att träffa Zandra och Appel iaf :)
Blir så stressad av Stockholm jag, uffa.
 (Den gråa är Zandras)
Men iaf det gick jätte bra för Zandra.
Mamma och pappa va så töntiga och nervösa så.

I morgon klockan 13.15 ska jag klippa mig och
forma ögonbryna. Ska bli skönt :) Men har inte
riktigt bestämt mig ännu hur jag ska klippa mig
men det löser nog sig hoppas jag :) hehe
Nu ska jag chilla och kolla på idol, blir nog
en tidig kväll ikväll :P Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja, jag tyckte den var så overklig :P

2009-09-30 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0