Onsdag 23/9

Goooodmorning people.
Jobbdag 2 Avklarat!
Igår kändes det som att jag
aldrig skulle få åka hem.
Visst det flöt på jätte bra men
när vi står vid den "gammla"
maskinen så går det så segt +
att man har en klocka bakom
sig som man kollar på hela tiden.
UFFA.. blir förmodligen samma
visa idag oxå.

Ny duschad och ny vaken är jag
och har bara ikväll och i morgon
att jobba. Blir det nå jobb nästa
vecka så kan jag inte jobba alla dagar
efter som om att jag ska iväg
till Stockholm och bo på hotell och
festa med brudarna :P hihi

Endel människor blir jag svin irriterade
på som endast pratar i sitt hela tiden.
Är inte ens roligt att prata med någon
som endast snackar i sitt och inte ens
frågar mig om nå eller så.. Uffa är så
drygt.

Nu med allt detta sagt så känner jag mig klar :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klaga inte, du får pengar ;)

2009-09-23 @ 12:25:39
Postat av: Sanne Karismaa

Jaa joo.. men jag vill att det ska vara fart och fläckt.

2009-09-23 @ 12:30:32
URL: http://karismaaaa.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Yes :) Jo, jag har ju en stor möjlighet att få ett jobb nu, men får jag inte det jobbet och inte har ett jobb efter vinter, så tänker jag sätta mig i skolbänken igen. Plugga på komvux, barn & fritid, det behövs mycket på den fronten nu. Och jag älskar ju barn :) Man får inte så mycket jobb av att vara utbildad inom handel :S Jag söker Sverige runt, men får inge jobb. Så det är det jag har bestämt mig för :)

2009-09-23 @ 14:42:17
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0