Onsdag 16/9


Jobbdag 3 Avklarat!
Svint ont i ryggen har jag.
Har haft det sen vi va i Grannäs
men nu har det blivit värre :(
Ska nog åka in och kolla det dära.
Emma (hon jag jobbar med) och jag
ser ut som och känner oss som
svettiga mat tanter när vi jobbar. HAH
Får ha långa blåa rockar och hårnät.
Där vi står och jobbar är det så jävla
varmt och dålig luft så jaa det är svin
jobbigt iaf. Vi har en kass jävla fläckt.
Men så ligger det till iaf.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Vart inge stan igår iaf. Orkade verkligen
inte. Sov en stund ist :) Va så himla skönt.
Kollade på Idol, va lite elakt att säga till
Bollnäs killen " Det finns 2 bombnedslag i
Bollnäs och det är Victoria S och du"
Men men.. Vissa kan tycka att det är så.

Ny duschad är jag nu, va så enormt skönt
att duscha alltså :D Blir till att tvinga Erik
att massera ryggen oxå. På Fredag slutar
man iaf vid 1 så då blir det stan med Erik.

Såg nu att jag får Pengar på Måndag den 28,
fan va drygt det är att få den 28de. Skulle
vara skönare med 25 eller så.

INTE LÅNGT KVAR NU tills vi ska till Stockholm
och supe :P hahah näe blir tv nu och kanske sova
tihii.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0