Måndag 28/9

Tjennah :)
Sitter vid datorn nu lite små trött.
Får inte sova middag för mamma och
Erik för då blir jag vaken sent ist så
får tvinga mig ett tag till då att vara vaken :P

Idag va jag och mamma ner på stan, köpte ett par
"skinn" tights och sen köpte jag 2st bhar för de jag
har är hellt slut och lite små. Va in på banken oxå,
sen vart det sola. Betalade en klippning till pappa
(vilket behövdes verkligen) som tack för att
han ställt upp och skjutsat mig till jobbet.
oxå var det en tidig farsdags present. Åkte och
köpte en present till min syster oxå. Träffar inte
henne så ofta så har varit onödigt att köpa förr.
Bättre sent än aldrig ;) Mamma och jag har börjat
packa lite idag inför helgen oxå.

I morgon så vet jag inte ännu vad som händer.
Ska sola iaf, det vet jag :P Blir väl en lugn dag
skulle jag kunna tro :P
Bye bye.


Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Ja, den var skit bra :) Step brothers har jag också sett, härlig film :D

2009-09-29 @ 10:48:20
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0