Måndag 14/9

Jobbdag 1 Avklarat!
Ja man kom till jobbet klockan 6 då.
Fick reda på att en kille från Stockholm
skulle komma och fixa maskinen vi
skulle vara vid och arbeta. Men han
kom klockan 14.00 och då var det bara
1 timme innan vi skulle hem. Så har inte
gjort mycke alls på jobbet idag. Drygt när
det blir så. Tiden går såååå långsamt.
Fick iaf jobba med Emma, Thomas, Peder,
Arvid och Andreas. Är 6st nu på dagarna för
att det behövs mer folk på den nya maskinen.

Just nu ligger jag halvt i soffan och måste försöka
ta mig in i duschen, kommer bli jobbigt. hahaha

Erik väckte mig i natt först när han gick och la sig
och sen vid typ 4-5 tiden i morse. I morse så höll
han på att släcka och tända en lampa helatiden i
sömnen så jag vart så irriterad och skrek åt han att
sluta men han fatta ingenting. Men sluta gjorde han iaf.
Häronatten hade han tydligen gjort illa sig oxå + att öppnat
ett fönster, men han minns ingenting av det så han
gick väl i sömnen. Vet inte vad det är med honom.
Någon som vet varför man går i sömnen? men jaa..
Ska ta och försöka ta den dära duschen nu då. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAAHAHA

2009-09-14 @ 16:57:23
Postat av: Sanne Karismaa

Vare kul Rebecca? jag vart arg iaf. haha

2009-09-14 @ 17:11:44
URL: http://karismaaaa.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Jaa. det är bara att åka de :P

2009-09-14 @ 22:16:19
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Snygg design, vem har fixat? :D

2009-09-15 @ 00:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0