Lördag 26/9 Update

Tänkte bara skriva hur i morgon och till veckan kommer se ut på ett ungefär.
Söndag: Sola, Åhléns & Färga mammas hår.
Måndag: Stan för att gå på banken, beställa extern hårddisk.
Tisdag: Blir nog inge speciellt?
Onsdag: Åka till Stockholm för att se Zandra kvala sin häst.
Torsdag: Klippa mig & träffa Veronika
Fredag: 10.00 Åker vi till Stockholm.
Missat säkert en massa men men..

Solade idag med mamma, jag tog stå solariumet.
(brukar alltid använda de nuförtiden)
Hade ätit väldigt dåligt idag, endast en macka och
druckit lite cola. Haft precis mensvärk och tagit
lite starka tabletter för att få bort den så
efter ca 6min i solariumet kände jag att jag höll
på att svimma så jag klev ut och satte mig ner.
När jag kände mig lite bättre skulle jag försöka
sola igen men gick verkligen inte, så vart inge
mer solning för mig än så. Sånt som kan hända,
man måste verkligen äta så är det bara.

Take care ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0