Fredag 11/9

Tjäänare.
Erik började jobba klockan 10.00 i morse
och jaa jag vaknade vid en 12 eller så.
Thage kom in och mös med mig medans
jag låg i sängen och surfade lite :)
Jesper ringde och frågade om vi skulle
ut på krogen ikväll men jag är inte sugen
också har jag inte nå pengar alls :( Suger.
Ska inte ner på stan med mamma nå mera.                   
Hon bara lurar i en att köpa helatiden :) hahah  
 
I morgon eller ikväll kommer Zandra hem iaf :)
Hatar att hon bor i Stockholm, träffas så sällan. Va
mycke mycke bättre förra sommaren då hon
bodde hemm. Men hon vill att vi ska ut i morgon
men jag har fortfarande inge pengar. Skulle vara
om hon bjuder mig då :D hehe
Vi får se vad som händer. Nu blire chill på sanne :)
http://www.youtube.com/watch?v=27TYUby0z3U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0