Tisdag 6/10

Hej Hej Heeej.
Ja igår gick det faktiskt bra att jobba.
Jag vill ju ha fart och fläckt när jag jobbar
åsså hadde de byggt om nu så det vart
väldigt lugnt. Men det gick väl för sig ändå :P
Stackars Arvid och Daniel som fick jobba dag
säger jag då bara. Skulle nog inte jag ha pallat.
kliva upp halv 6 på morgonen efter denna helg.
Men jaa.. Händer inte så mycke om dagarna när
jag jobbar kväll för sover till ca 11 sen sitter jag
vid datorn och tar det lugnt sen åker jag och jobbar
klockan 15.10 och kommer hem vid 00.35.

Detta va allt för idag Puss hej


Kommentarer
Postat av: jossan säll

men jaha har faktis tänkt och frågat om jobb där men dem har väl sina anställda nu kan jag tänka mig men det skadar ju adlrig heller att fråga. =P

2009-10-07 @ 12:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0