Tisdag 20/10

Fan va tråkigt man har om dagarna alltså..
Finns ingenting att hitta på alls. Uffa..
Hoppas jag får jobba iaf så man har nå
att göra. Men blir nog inge denna vecka,
de kommer förmodligen ringa Malin, Emma
och Thomas innan de ringer mig, och det
suger.

Erik är iaf hos sin mamma nu och packar
upp sina saker, vet inte när han kommer
tillbaka och om han  kommer. Jag sitter
iaf vid datorn och kollar på lite serier men
vet inte vilken jag ska kolla på nu riktigt.

ääh vafan har inge speciellt att skriva så
shu.

Kommentarer
Postat av: Saralingon

Nu flyttar Saralingon till en dagstidning och börjar blogga där! Häng med på äventyret!:P

2009-10-20 @ 21:35:22
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon
Postat av: Louise

håller med. vafan ska man göra på dagarna :S man sitter här och går mellan tvn, sen äter mat o tillbaka. sååå himla tråkigt. usch uch..

förresten, bor du o erik tillsammans nu eller? eller bor du hos dina föräldrar o han hos sina? :)



2009-10-21 @ 11:42:05
Postat av: Louise

okidoki.. jamen de är ju så :s inte lätt då precis.

2009-10-21 @ 14:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0