Söndag 11/10

Ja, va på trav igår åkte dit kanske halv 1 eller så.
Började dricka redan då, sen höll man på tills klockan
3 på kvällen/natten. Hade iaf det skit roligt :)
Va på sport in men där va det så lite folk så gick
på tranan en snabbis också, där var det däremot folk.
Jag lämnade tranan precis när Markoolio skulle börja
sjunga. Idag känner jag mig faktiskt ganska bra, lite
orolig i magen då bara. Ska jobba i morgon iaf och
det kommer säkert gå bra :) Kommer skämmas lite
kanske för jag va nog lite dryg igår? men men så är
det ibland :P

Puss hej

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Okej. Jag var aldrig dit nå, men åkte förbi och såg att det var ganska mycket folk :)

2009-10-11 @ 17:19:59
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0