Onsdag 28/10

Idag så sov jag över lite gran men han iaf i tid till jobbet som tur va.
Fick lön idag oxå så åkte ner på stan efter jobbet, handlade en present
till pappa efter som om att han fyllde år i Söndags, sen köpte jag 2
par skor, ett par vita pumps och ett par andra skor. :D hehe

Just nu så sitter jag bara vid datorn, ska försöka få med mig Erik till
sängen så vi kan kolla på film så kanske jag somnar oxå :D hehe

Igår så fick jag iaf halloween klänningen och den satt bra :D sicken tur
alltså. LÄNGTAR SÅ JÄLA MYCKE tills på lördag alltså :D hehe hoppas
på en kanon kväll :) hehe Synd att Malin ska jobba för skulle varit
så kul att gå ut med henne, Men vi får ta igen det på Julbordet med
jobbet då :P hehe hon är ju trots allt min dejt då så :P hehe

Nu ska jag tvinga med mig Erik och kolla på film :P
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0