Lördag 24/10

Inte många dagar nu innan man får lön :) hihihi
På onsdag kommer de in :) weiii Fast de kommer
väl gå åt så himlands fort. Tur att man bara är skylldig
150kr denna gång :D Betalade aldrig anna när jag fick
pengar den 15de så blir nu till veckan det då ist.

I morse vaknade jag av att jag va lite arg, haha
drömde att Malin och jag hade jobbat lika mycket
men att jag skulle få 3000kr och hon 5000kr så
då vart jag jätte arg för att jag fick mindre än henne
iaf. haha Innan det drömde jag att jag va typ i
pirates of the caribien (lr hur det stavas). haha så
man kan drömma.

Sitter just nu iaf i morgonrock som jag gjort nu i 2 dagar
ungefär. haha så sorgligt. Blir än ensam kväll ikväll oxå.
Erik kunde inte komma för han hade inge skjut så han
skulle komma i morgon istället. men så äre ibland.

Nästa helg så blire ju FEST, längtar så himlands mycke.
Hoppas klänningen passar nu då bara! peppar peppar ta
i trä. Gustav och Hägglund från Sundsvall kanske kommer
ner oxå. Hoppas det :) De va längesedan man träffa Gustav så.

Film dags nu. Puss hej

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Haha. Aa, lite onödigt :P

2009-10-25 @ 09:32:44
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: Louise

vi ska ha så skoj ;D

2009-10-26 @ 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0