Fredag 30/10

Nyss ätit lite tårta som moa gjort. SVIN GO :D
Idag så slutade vi tidigt, det va riktigt skönt.
Emma och jag hade de svin segt oxå så
Emma satte på sig en ful jävla häxmask
som legat där ett tag och skrämde Peder.
hahaha fan va kul de va, jag skrattade nog
åt det i minst 1 timme iaf. De på jobbet
fick smaka min och mammas äckliga
kakor iaf, haah de vart missbildade som fan.
Men men.. lovade att baka nå godare tills
nästa gång så får ta och komma på nå
gott då :)


I morgon så äre ju fest :D Kommer bli
så kul så kul så kul så :D hoppas jag iaf.
Splatter och Hägglund kommer att komma
oxå. Sofia och jag läre försöka fixa
lockar i håret oxå så det kommer ta ett tag.
Måste börja tidigt då.

Nästa vecka så blir det inge jobb :( Synd de tycker jag.
Men Kristina trodde att det skulle bli jobb efter denna vecka
så hoppas på det :D

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0