Torsdag 26/11

Ptjuu.. Nu har jag och Erik precis städat och bäddat rent i sängen :)
Kommer man sova gott i natt iaf :D Älska ny bäddat.

Min klänning har kommit iaf :) Hoppas bara jag kan ha den nu
då bara. Annars får jag väl ge bort den till mamma eller nå då.
Men hoppas jag kan ha den iaf. Isf ska jag nog ha den på
Julbordet, vilket är nästa helg.


Idag kommer det inte alls att hända mycke, Erik ska iväg
till sin pappa för han ska träffa han och ska iväg på
halkbana i morgon bitti. Ett steg närmare körkortet.

Som Louise skrev. Så har man fått många besökare nu
fast man får inte ett enda inlägg vilket suger. Man vill
ju veta lite vilka det är som läser ;) hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0