R.I.P

Jag hoppas att alla som vet någonting angående GHB försäljning och tillverkning tar sitt ansvar och anmäler dom, det finns ingen anledning att hålla sådant drägg bakom ryggen, kanske inte fler behöver sätta livet på spel.

Detta ska bara inte hända så är det bara, även om jag inte kände henne nu såhär men vi brukade
leka när vi var yngre, vara i skogen och leka med fågelungar, försöka lära dem att
flyga osv. Man kan inte ens tänka sig över hur familjen mår och jag kan inte fatta att
det ens kan hända. Verkligen synd att det måste hända en sån här sak för att
människor ska öppna ögonen och börja fatta vad det är som händer. Bara i somras
under 3 veckors tid hade 3 personer fått åka in på sjukhus för de tagit GHB och nu
detta. Pappa hade även läst att polisen eller vem det va hade hittat 2 stycken
killar oxå i lördags. Nu vet jag inte om det är GHB som ställt till allt men jag kan
nog tänka mig det. Säger bara det.. hemskt hemskt, mycket hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0