Onsdag 18/11


Tjock och sär jag ser ut på bilden ser jag nu, haha men orkar inte byta.
-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -
Hmm.. Ja Onsdagen har inte bjudit på så mycket än idag så..
Är det bara på helgerna det händer saker eller?? Verkar så.
Idag har jag vaknat, ätit och legat på soffan typ, inge kul precis.
I morgon blir det säkert samma sak om inte Rebecca vill leka då?
Fredag fyller Jesper 19 år men vi ska fira honom på lördag då som
sagt. Så på lördag blire bowling och fest sen utgång, får se om jag
dricker nå annar blire bowling då bara. Sånt som visar sig.

Fick iaf sms av Ellinor idag, hon frågade om julborde om jag
va säker på om jag skulle gå så det inte skulle bli tomma stolar.
Sen skrev hon att de är bara vanliga dagpass nu så hon skulle
höra av sig när jag kunde jobba. Snart hoppas jag då iaf :D

beställde en klänning idag iaf, till julborde men som vanligt
va jag så tråkig så det vart en svart/vit klänning. Ångrar mig
lite nu, skulle ha tagit den andra med lite färg i ist. Men för
sent för det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0