Fredag 20/11

GRATTIS JESPER!!
- - - - - - - - - - - - -
Ja som vanligt sitter jag vid datorn då.
Finns absolut ingenting annat man kan
göra nu känner jag. Men men...
Mamma och Zandra kommer hem idag
iaf, eller Zandra ska på bio först i Gävle
så får se om hon kommer hit sen eller
inte då.

- - - - -
I morgon så ska mamma färga mellan öra och
öra på mig med svart (i håret då, där bak),
hade så förr i typ 5an eller 6an fast med brunt
då och jaa jag känner för en liten ändring så ;)
Sen blir det bowling då, vet inte ännu vilken
tid, men hoppas man får veta det snart iaf.
Efter det blir det fest hos Maria m? och sen
ner på tranan. Just nu känner jag inte alls
för att festa men Jesper brukar vara bra på
att få upp stämningen han. heheh :D

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ha en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kanske ses på tranan då :)

2009-11-20 @ 16:21:22
URL: http://annsofihearts.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0