WTF Dick

Åkte till skolan i morse, tänkte köra klart LANB..
När man kommer dig säger Dick att det är försent så jag ringer Erik (I min klass) och säger att det är lika bra han byter buss och åker hem igen. När jag är framme i Granloholm med bussen ringer Erik och säger att Dick hade ringt honom och sagt att vi kunde komma och göra 9an så var vi klara igen. Så på nästa buss åker man ner till skolan inge. SVIN DRYGT!!. Därefter så går man och solar lite :D och svettas ihjäl nästan sista biten från Ica, hem.

Mamma och pappa kommer idag iaf :P Det är väl framme senadt 14.00 skulle jag tro. hehe Erik pappa kommer sen oxå, och eriks syster lilla Ebba. Vi ska käka lite fläskfilé och bara mummsa på idag ;D hihi

Jag måsta bara lägga upp denna härliga bild på Splatter, Han borde man anlita för att göra en glad :P För det gör han alltid så :P En äkta glädje spridare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0