Måndag

Idag.
Skolan började med att man skulle ha Lan B lektion. Känns jävulskt hårt det dära alltså. Är snart klar med Uppgift 7 och sedan har jag 8 och 9 kvar. Ska köra lite i morgon bitti och på Onsdag eftermiddag iaf, köra lite övertid med andra ord så vi verkligen ska hinna.
Sedan hade vi idrott och der var helt ok, Daniel hade en egen lektion och lektionen bestod av judo :P Efter det så gick jag iväg för att jag skulle sola. Lyckades dock stoppa in pengar i fel så jag fick stå i ett ståsolarium istället. Inte kul alls.! Därefter kom vi hem (Jag och Erik) och jag tog en liten tupplur såklart ;D
Imorgon.
Som sagt blir det Lanb på morgonen, eftermiddagen blir det Religion & Samhälle (halv lektion) andara halvan så ska vi blåsa upp balonger bara. Sen när man kommer hem så blir det Duschen och börja smygdricka lite inför Lärarmiddagen. hihi Hoppas på en super trevlig kväll iaf :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är 2-3-4 juli :)

2009-05-27 @ 16:05:17
Postat av: Rebecca

MVH REBECCA

2009-05-27 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0