Lärarmiddagen+Mösspåtagningen

Jag börjar med gårdagen:
Börjar med att man kliver upp 08.15 åker till skolan. Åker hem tar en dusch och  börjar dricka vid 15.30.
Sedan åker man ner till Norporten Arena och käkar god mat och dricker med lärarna. Sicken upplevelse :)
Därefter drar man på Dallton och fortsätter efter 24.00, och när man börjar känna sig hungrig igen så drar man till max. Mmmm.... Måste bara Tacka alla roliga människor som gjorde gårkvällen helt sjukt och galet rolig :) Detta måste vi verkligen göra om. Är inte varje dag man har så roligt. men efter max drog några hem till mig och Erik. Drack vi en sista alkoholhaltig dryck innan vi gick till sängs.



Idag då:
Kliver man upp runt 10-11, känner sig ganska sliten efter 12 timmars alkohol intagande dagen innan. Man skyndar sig att kasta på sig lite kläder och sminka sig lite, hinner få i sig en korv innan man drar sig ner till stan och ser nästan 1000st studenter ståendes med balonger och mössor. Alla är fulla medans vi andra står trötta och lite små bakis.. Oj oj oj..
Allt gjorde så man vart sugen på att dricka igen :P Vi alla lyfter på mössorna och släpper iväg ballongerna upp i luften. Sjukt härligt :P så enormt många. Sen gick vi på Mexikana och tröck i oss lite onyttig mat, och splittrades därefter för att åka hem.. När man kom hem såg man hur förjävligt allt såg ut.. man fastna med fötterna på golvet på vissa ställen tack vare den dära David som alltid ska spilla haha och ser en massa flaskor och skit överallt. man blir deppig och bara lägger sig ner för att ta det lugnt :P Man är lite peppad för en till fylla ikväll men får se vad som händer.

Finns fler bilder på min Bilddagbok: SanneKarismaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar på kommentaren : Mamma frågade om jag bantade och slängde ur sig en massa onödigt om min vikt som jag blev ledsen över. och sa att jag inte äter nåt när hon inte vet alls nå hur jag äter. sen ringde hon vuxenpsyk å skulle prata med nån å bla bla.

2009-05-28 @ 19:43:57
Postat av: Kusin

Men jaha, jag skrev mitt namn så försvinner det när jag väl ska skicka. blev lika sist med. haha.Och nu blev det så igen såg jag men nu hann jag se det så nu skrev jag dit namn :P

2009-05-28 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0