Balen

Balen igår då.. Men först klockan 14.00 var vi på stekhuset och käkade god mat med Eriks familj och min, jag tröck i mig lite entricote.. MUMMS
Därefter åkte vi hem till oss, gjorde oss i ordning och drog iväg upp mot södraberget.. Där möttes man av fans och papparatziis.. hahah Familjerna våra va som tokiga med deras kameror ;) hihihhi bra det.. De serverade sjukt god mat på balen, ankbröst, fläskfilé och en smarrig chokladkaka.. Martin Sonneby va helt okej, men det var inte så många som lyssnade dock. hahaha sedan dansade jag och Erik lite vals ;) fast det var så trångt så det gick knappt.
Men efter balen drog vi hem, bytte om och drog oss vidare hem till Fredrik Slotts. Där var det väldigt trevligt fram till att typ alla var vid statiol och bråka med någon kille, orkar inte skriva vad som hände men Erik ringde polisen iaf så anmälde Erik & Hägglund de dära killarna.
Idag ser man ut som igår, håret ligger bra ;) hhaha.. Blir väl till att ta det lugnt idag iaf, försöka ta igen lite. :D



Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Så fin så (:

2009-06-01 @ 12:04:38
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: Sanne Karismaa

Tack Tack :D

2009-06-01 @ 18:26:03
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0