Lördag

Jaa, i Torsdags så lämnade vi in datorerna för att de skulle fixa så vi vart admin och så för vi skulle få datorerna.
Därefter så åkte vi (eriks klass + jag) iväg till ett "spa", det var ångbastu, vanlig bastu och Jacuzzi. Det vart otroligt härligt och roligt där :) Sen så åkte vi hem till mig och Erik, vart roligt här oxå :) haha sen drog vi ner på stan för att gå på krogen. Som  vanligt väljer vi alltid fel dagar att dricka på. men VAFAN :D Har svin roligt ändå. Förra veckan drack vi på en Tisdag medans alla andra studenter drack på onsdagen så vi är lite efterblivna eller så. I går så hämtade vi datorerna iaf, jag tror inte det var många som var pigga. Men man vaknade 09.00 tack vare att hägglund satt påklädd i vardagsrummet och spelade Guitar hero i hög volym. Jävla dåre. Alla låg och sov men det sket han verkligen i. Men men.. Senare på kvällen runt 12 kom David, Niklas och Fredrik på ett litet snabbt besök. Mycket trevligt.

Jaa idag blir det till att slappa, kolla på fotboll (Sverige-Danmark) och jaa, inte göra nå speciellt alls. Är skit väder också så man är inte så motiverad. Btw jag känner för er Bollnäsbor som fick regn på baldagen, själv hade vi det FÖR varmt. haha
Försöker väcka Hägglund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0