Helgen

I Fredags så låg jag inne typ hela dagen.
Klarade inte av att vara i solen efter att man
blivit så solbränd. Men jag gick iaf iväg till Travbanan
och käkade :)
I Lördags så kom Erik hem. Vi drog ner på tranan
för att kolla om det var nå roligt folk där, men
det sög verkligen där så vi drog på Terassen
ist. FY FAN va folk det var där :) Men musiken
sög så in åt helvete. Vi var där ett tag iaf sen
åkte vi på max och käka, mumms och sedan
åkte vi hem.
Igår så slappa man hela dagen typ, efter
man hade käkat mat så drog man iaf
iväg till Eriks stuga, så tog vi ekan
ut och åkte lite ;) MYS
Idag ska jag nog iväg till Nettans stuga,
får se hur det blir, beror på när mamma vaknar
(Hon har jobbat natt). Iaf så var det svinlängesedan
jag var i den stugan, brukade vara där jämt när jag var
liten ;D
Cya

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet inte varför, jag måste va snuskig, men när jag läste "så tog vi ekan

ut och åkte lite ;) MYS" så såg jag saker framför mig :D haha!

2009-06-29 @ 12:38:22
Postat av: Sanne Karismaa

Såg du för snuskiga saker framför dig då?

2009-06-29 @ 13:08:47
URL: http://karismaaaa.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Ja, värsta gången jag varit på tranan :S

Haha, skönt det då iaf :D

2009-06-29 @ 19:23:26
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: Sanne Karismaa

Ja fy fan. Muppar och utläningar bara. Inte för att jag är rassist men men..

2009-06-29 @ 20:23:20
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0