Hårklippning

Inatt fick jag för mig nå att jag skulle tamifan ta och klippa lugg. Så jag gick in på Jess hemsidan och bokade en tid.
Åkte ner idag och klippte mig runt 15.00, jag vart ganska så nöjd iaf :P Ovant nu bara efter så lång tid med mittbena. Hahaha fräschade även till mina toppar och det vart väl nån cm.

Inte så bra bild men det får fan ta och duga :P hahaha
Idag blir det iaf fläskfilé som ska käkas upp :) Mumms och lite färsk potatis till.
I morgon vet jag inte alls vad som händer faktiskt.
Men på Fredag så åker jag, Erik, Hägglund och hans föräldrar, Pernilla, Gustav och Hanna till Resele för att fira midsommaren och vara där över helgen. Ska bli MYYYS!! hoppas det blir fint väder oxå då :D
Hare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0