Sista dagen



Ja som rubriken säger, sista dagen på jobbet ikväll.
Känns bra ;) Fast jag bara jobbade 3 dagar så är jag helt slut
i kroppen, kan säkert ha mycket att göra med att jag är sjuk.
Men idag är det iaf bättre med förkylningen och skit. :)

Igår så stod Malin (som jag jobbar med) på trucken och
tänkte "ja, jag borde nog stanna nu, nu bromsar jag" hon va
såklart i en helt annan värld när hon körde trucken.
Men hon stannade inte utan hon backade rätt in i ett "skåp".
Oj oj oj.. Det var roligt som fan men uffa va mycket kunde ha
hänt egentligen. Flummiga malin :P

I helgen hoppas jag på att det blir utgång iaf. Har inga pengar alls
men alkohol har jag så det räcker och blir över. Erik fick jag inte
låna några pengar av heller så jag vet inte hur jag ska lösa detta?

Nästa vecka så ska vi ta och åka till Gävle till min Faster och jaa..
vara i deras stuga och så antar jag. Hälsa på lite :P
Och på TISDAG då fyller jag år ;) hihihih

Ne nu ska jag gå och blåsa håret. Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0