Saknar



Fy fan vad jag saknar Erik nu. Minns knappt när jag träffade honom sist.
Kan det ha varit förra Lördagen kanske? Hatar verkligen sommrarna..
Det var detta jag var rädd för, Erik jobbar helatiden och är hemma hos
sin pappa så jag får träffa han max 1gång i veckan. As jobbigt det tycker jag
speciellt när man har bott tillsammans i nästan 3 år. Menmen.. I morgon
får jag iaf träffa honom, ÄNTLIGEN!! Han jobbar denna vecka som kommer
och veckan därpå sen så åker han utomlands en vecka oxå. Och sen är hela
sommaren borta och man har inte gjort ett skit med han. Känns lixom som man
glider ifrån varandra. Önskar verkligen att jag får ta det förbannade truckkortet snart
så man kan söka jobb till Sundsvall och försöka få med sig Erik. Han lät iaf på förr.
Han måste ju få jobb på vilket jävla coop som hellst tycker man så.



Idag har jag mest kollat på film bara, vädret gör en ännu mer nere så. Snart ska jag
kolla på den nya Terminator filmen oxå :)

Igår vart det inge Tranan för mig, min kropp vägrade att ta bort bakfyllan så. Var både
skönt och tråkigt att vara hemma igår men men..

Hoppas på finare väder till veckan iaf så man kan försöka göra nå roligt iaf. :D
Tuddellue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0