Mardrömm

Jag skulle vilja veta vad fan alla mina drömmar betyder. Speciellt de som jag inte tycker om att drömma.
Hade en hemsk dröm inatt igen, liknar de andra hemska drömmar. Här kommer den :P
Vi säger att Flickans namn får vara M.
Jag och Erik var tillsammans då som vi är irl, han var ut med sin bror en kväll och sedan ringde
han upp mig och sa att han ville prata. Så han kom hem till mig och sa att han ville vara tillsammans
med M. Och jag hade känt på mig att det skulle hända svin länge så jag spelade som om att jag
inte brydde mig alls (fast jag mådde skit inombords). Så Erik höll hus i mitt hem med sin tjej och hennes
lillesyster, lite sjukt. Jag väntade på ett bra tillfälle så jag skulle kunna spöa M. Och jag gjorde omvänd psykologi emot
Erik så att om jag betedde mig som om att jag inte brydde mig så kanske han skulle vilja ta tillbaka mig.
MEN IAF.. Sen så kom Rebecca hem till mig och hon skulle lära upp mig att bli svin grym på karate.
Typ så var drömmen inatt. Undrar vad det betyder, drömmer typ alltid att Erik är otrogen och beter sig som ett
svin i drömmarna. HAHAH jag drömmer sjuka drömmar :P
---------------------------------------------------------------------------------
Men idag ska jag väl ligga hemma? kolla på film? mysa med Thage? Ja.. det vanliga
I morgon ska jag på Arbetsförmedlingen iaf. Tror inte jag kommer få jobba nå i sommar.
Så ska kolla om de fixar truck kort till mig, mamma sa att de kanske kan göra det.
Sedan måste jag försöka få pengar från nå ställe oxå så jag måste boka tid hos soc.
Sen är det bara att börja söka jobb som en tok då.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha! :) Jajdu ibland kan man drömma så konstigt..

2009-07-05 @ 15:15:09
Postat av: Sanne Karismaa

Verkligen. Men det blir jobbigt om man drömmer nästan samma drömmar flera gånger. Som den jag drömde inatt.

2009-07-05 @ 16:06:07
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0