En Fredag..

I Onsdags så åkte Erik och jobba klockan 12.00 och jag gjorde absolut inge
kul alls den dagen.

Igår kom Erik till mig ;) glad jag blev, han hade med sin en fet chokladkaka oxå ;)
Vi kollade på tv och så bara, väntade hela kvällen på att Paradise Hotel 4 Danmark
skulle börja, men så började det spö regna så mycket eller nå så det vart nå
cp med boxen så vi inte kunde kolla. Vi gick därmed till sängs istället och
kollade på Knowing. Faktiskt en riktigt bra film ;)

Idag så jaa, jag vaknade nyss och Erik är iväg hos sin mamma för de
ska iväg på begravning i Edsbyn R.I.P Eriks Morfar. Sen ska han
på typ "fest". De ska fira alla som fyllt år mellan 20-50 år eller nå sånt.
När jag vaknade kommer pappa och säger att jag kommer bara få
1800kr i "lön" så jag skyndade mig och kolla så var det nästan 4tusen
på 3 kvällars arbete. 3826kr fyfan va skönt ;D hihhi

I morgon klockan 13.00 så ska jag vara på vevlinge för då fyller Eriks farmor
80 år. Ska fira henne lite då (aldrig fått träffat Eriks mormor, farmor osv.)


Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Han heter Stefan Cedergren :)

2009-07-25 @ 10:43:53
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: MyDrawingPlace

Tack tack :)

2009-07-26 @ 18:56:37
URL: http://mydrawingplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0