Torsdag 3/12

Igår så kom Erik hit, på kvällen vid en halv 11 eller så.
Han hade köpt med lite chips och dipp så jag vart glad :D
Han såg julklappen jag köp till han och han undrade verkligen
vafan det kunde vara för nå. Är ett stort paket :)
Somnade iaf vid en 2 tiden och vaknade idag vid 2!! fy fan!
Fattar inte att man kan sova så länge. uffa..
______________________________________________

Nu ligger jag i soffan med Thage och myser medans Erik
spelar tv spel. Ska äta lite mat snart :) Ligger och sniffar i
mitt hår oxå, köpt nyss shampoo så det luktar så himlands
gott :) hehee
________________________________________________

Fått reda på nu att Peder tror vi ska vara på tuppen klockan
6 på lördag men har inte fått nå riktigt svar ännu. Oj oj oj
hur ska detta gå alltså. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0