Tisdag 8/12

Börjar lessna på detta liv nu.. Men jag har ändå ingen aning
om vad jag vill göra heller. Vad vill jag jobba med?
Nu när jag inte gör ett skit om dagarna så har man
mycket att sitta och fundera över vilket jag inte gillar.
Jag tycker mer om att det bara händer saker.
Vill jag plugga? näe känns inte så roligt att börja
skolan igen. Så svårt att veta! Vill inte börja jobba
på Ica eller så heller, hellst vill jag jobba på en
fabrik eller så. Som jag får göra nu. Jobba ibland
på K.ungh, bara man kunde få jobba lite oftare då?
Mycke funderingar.. Men nu får det räcka med det.
_________________________________________

Erik är iaf hos sin mamma, de har åkt och fixat lite
saker. Jag sitter i soffan då såklart och jaa.. Kollar
på tv och sitter här. På Lördag blir det kanske pallt.
Hoppas det iaf. annars kanske man får följa med
till Eriks mamma och käka lite mat och ha det
trevligt.
________________________________________

Jaa, nyår då? vad händer då? Jag har absolut ingen
aning alls vad jag ska göra. Erik ska iväg med kompisarna
från Sundsvall (klassen) till en stuga och åka skoter och
supa. Men vafan ska jag hitta på då? :P Bara gnäll på mig
idag känns det som. Men man måste få ha såna dagar också
tycker jag. Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0