Tisdag 15/12

Sååå mycke snööö sååån glad flicka för det :)
-----------------------------------------------------
Igår så klev jag upp vid 11, la mig i soffan och woops
somnade jag, vaknade vid 12-1 sen. Hehe
På kvällen kom Rebecca och hämtade mig så
åkte vi hem till henne. Snacka lite och umgicks.
Åkte på Hemköp och handlade mat och tillagade
den vid 11 på kvällen. hehe Efter det så åkte vi på
Statiol för Rebecca ville ha godis. sladdade runt rondellen
där men det gick inte så bra alls. Haha körde på någonting, Och jag var livrädd.
hahaha Sen så åkte vi på sävstaås
och sladda lite där oxå.
---------------------------
Idag så har man inte hunnit med så mycke mer än vaknat,
bada och sedan skjutsade Rebecca hem mig, Så körde hon
på trotoarkanten så det lät som satan. Så såg jag sen att det
var någon mer som kört "av" där oxå. haha Men jaa..
Var försiktig när ni är ute och åker iaf. hahah
-----------------------------------------------------
Senare vet jag inte vad som händer, är iaf svintrött nu i
ögonen. haha..
------------------
Det är som om en bit saknas i min kropp utan dig.

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Det var så lite så :) Tar du då en på morgonen vid 10-11 tiden, och sedan en till vid 16-17 tiden, då borde den vara borta på kvällen. Vill du vara extra säker så ta 2 tabletter ist för 1 (4 per dag alltså). Vill du vara fri mensen när du vaknar, så ta tabletten vid middags-tid dagen innan, och sedan när du lägger dig.

2009-12-15 @ 14:42:53
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Varsågod :)

2009-12-15 @ 18:33:39
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0